2011. május 18., szerda

Megalomániaföld

 

Megérkeztem tegnap éjjel a hongongi reptérre, ahol mint már említettem, kénytelen voltam eltölteni egy éjszakát, amíg másnap reggel nem találkozok Daniékkal. Nem volt a legkellemesebb a hideg és majdnem teljesen üres reptér kényelmetlen székein aludni, de túléltem. Sajnos reggel arra kellett kelnem, hogy lemerült a notebookon, így nem tudtam megnézni az emailjeim, hogy megtudjam, hova is kéne mennem. Átalakítót kellett először keresnem, mert ugye nem úgy van az, hogy véletlenül szerencséje van az embernek… Nagynehezen megoldottam a problémákat és mikor elolvastam az emailt, kiderült, hogy már úton kéne lennem, hogy találkozzak velük! Rohantam a buszhoz, felrohantam a második szintjére és már indultunk is.

Mivel ez nem teljes beszámoló, csak gyors helyzetjelentés, annyit tudok írni, hogy már a befele vezető úton olyan látványban volt részem, ami semmi eddigi várossal kapcsolatos élményemhez nem fogható és ez az érzés csak folyton nőt és nőtt  a nap minden egyes percében. Iszonyatosan magas minden, de legalább is hatalmas alapterületet foglal el, kis túlzással egész nap csak felfelé meredtünk mászkálás közben. A tetőpont este jött el, amikor 8-kor megnéztük a Hongkong fő szigetével szemköztiről a zene ütemére történő fényjátékot. Azt kell, hogy mondjam, Szingapúr elbújhat Hong Kong mellett. Íme egypár kép, egyelőre csak ízelítőnek!

_MG_0338

Egyike a soknak…

_MG_0503

Robot Juli és Robot Karcsi épületeknek álcázták magukat

_MG_0518

_MG_0521

_MG_0514

Muszáj nagynak lennie

_MG_0516

_MG_0527

_MG_0578

_MG_0623

Nincsenek szavak… egyszerűen lélegzet elállító

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése