2011. január 27., csütörtök

Surabaya-bol szeretettel

Nem reg erkeztem meg Surabayaba Balazs edesanyjaval, aki csatlakozott hozzank a Maluku tura erejeig. Balazs es Lili meg suttetik magukat egy kicsit a Banda- szigeteken, de hamarosan ok is tiszteletuket teszik ismet Balin. Delutan otkor indul a buszom vissza Eszak- Balira, ugyhogy addig el kell utnom az idot valamivel. Az a remek 10 oras busz ut... Alig varom, foleg mi ota a Surabayaba vezeto uton a tura kezdetekor valaki eltulajdonitotta Balazs fenykepezo gepet. Fajdalmas veszteseg.

Tehat hamarosan erkezik a beszamolo, de nem lesz konnyu osszefoglalni, hiszen tobb, mint 2000 pillanatot kaptam el az ujonnan megrenovalt gepemmel, igy nem kis idobe fog kerlni a kivalogatasa. Ezen kivul eleg mozgalmas es tartalmas is volt ez a ket het, igy azt hiszem ismet egy sok reszes beszamolo- sorozat veszi majd kezdetet. Annyit azert elojaroban elarulnek, hogy Bali szep, Bali gyonyoru, de Maluku, foleg a Banda szigetek eleg csunyan odaverik. Leirhatatlanul gyonyoru, egybefuggo, szines korallmezok Banda Hattan, kepeslapra illo, turkizkek tengerpartok Separuan es Bandan, hangulatos kisvaros Banda Neiran, ahol vegre eloszor ereztuk, ahogy a tortenelem atitatja a helyet.

Szoval a lenyeg, hogy egyelore mindenki jol van; drama, kaland, szivas, undor, snorkelling, szenne eges, sokszoros alleejtes, az eddigi legdurvabb vulkanmaszas, egyedul, a fuszerek otthonaban, hamarosan... ... ...  

( Az ekezetes valtozat hamarosan erkezik, a buszpalyaudvaron nem talaltam wifis helyet a laptopnak... )

3 megjegyzés:

  1. Őszy tök könnyen meg lehet oldani ezt a fényképes dolgot... kérjük mindegyiket :)))

    VálaszTörlés
  2. 2000 képet még nekem is fárasztó végig nézni, nemhogy annak, aki ott se volt :P De ne izgulj, lesz dögivel!

    VálaszTörlés
  3. Én Londonban egy hét alatt csináltam 2400-at...
    Nem vagyunk fanatikusak :)

    VálaszTörlés