2011. január 30., vasárnap

Tegnap reggeli nem hiszem el pillanat és Maluku preview kép

 

Tegnap reggel rossz helyre hozott vissza a busz, amivel Surabayából vissza érkeztem Balira és bár sokszor megkérdeztem a buszsofőrt, hogy Lovinába, északra megy- e a busz, ő azt válaszolta, hogy igen. Ennek ellenére 12 órás buszút után megérkeztem Denpasarba, délre, ahova marhára de nem nem akartam menni még. Egy sor üvöltözés után azonban nem tudtam elmenni szó nélkül a következő jelenség mellett:

IMG_4251 [1600x1200]

Addig is hallottam, hogy furulyázik valaki, egyébként egész jól, de csak mi után lehiggadtam, akkor láttam, valójában mi is történik. Távolról semmi különös, nézzük meg közelebbről!

IMG_4253 [1600x1200]

Igen- igen. Bizony szokatlan módon szólaltatja meg a hangszert. Így legalább ha nem tetszik a játéka, rá lehet fogni, hogy orrhangon játszik…

A Malukus beszámoló már javában készül, itt egy kép, ami a Banda- szigeteken lett elcsípve, mi után felmásztam a vulkánra. A háttérben Neira hangulatos kis városkája látható.

IMG_3833pic [1600x1200]

1 megjegyzés: